Založ si blog

Každý by mal vedieť o tomto! Ide aj o Vaše peniaze

Stalo sa aj Vám, že ste dostali telefonát od človeka, ktorý naliehal nato, aby ste sa stretli, že má pre Vás skvelú ponuku? Nakoľko Vám volal s tým, že ide o vaše peniaze, mali, no aj nemali by ste sa s ním stretnúť! A že prečo?

Ak sa bavíme o telefonáte, ktorého obsahom boli peniaze, s najväčšou pravdepodobnosťou bol od finančného „poradcu“, ktorý naliehal nato, aby ste sa stretli, že má pre Vás skvelú ponuku – buď prácu, kde budete zarábať milióny alebo min. skvelý produkt, ktorý vám zarobí za roky horibilné výnosy… Myslím, že viacerí ste práve kývli hlavou že áno. Nevadí, stalo sa to aj mne.

Stretol som sa s tým, priznám sa, prvýkrát až na vysokej škole a samozrejme som aj začal s touto spoločnosťou na tri písmenka spolupracovať, veď kto by nechcel zarábať tie peniaze, o ktorých sa tam stále rozpráva?? Bol som rozhodnutý, idem! So spoluprácou sa samozrejme nesie ruka v ruke aj využívanie ponúkaných produkt
ov… Neskôr som s touto spoluprácou skončil a produkt som nezvládal už platiť (ako študent si platiť 40 € poistku, je celkom dosť), tak som to zrušil, vypovedal. OK, no ja som však sporil, tak ako to že mi po dvoch rokoch sporenia nič nevyplatili??? Áno, jasné, POPLATKY! Poplatky a iné veci, o ktorých sa v spoločnosti na tri písmenka nehovorí…poplatky

Nevadí, veď dejú sa aj horšie veci nie? Postupom času, keďže som zodpovedný človek , som cítil nutkanie predsa to poistenie len mať, veď stať sa mi môže hocičo a nechcem aby potom rodičia, blízky mali so mnou iba trápenie. Tak som zavolal známemu, o ktorom som si myslel, že ešte stále pracuje ako finančný sprostredkovateľ alebo ľudovo povedané „poradca“, aby mi spravil nejaké poistenie. Povedal mi však, že už to nerobí, no dá mi kontakt na jedného známeho, ktorý sa tomu venuje. A vtedy to prišlo, zhoda náhod, fakt veľká náhoda, spoznal som jedného skvelého človeka, no poistenie som si u neho nedal spraviť (ono to prišlo až neskôr a nakoniec som to poistenie spravil cez neho).  Na stretnutí mi vysvetľoval rôzne veci, poplatky, prečo nesporiť cez poistenie,dokonca aj veľa článkov o tom, myslíte, že som si niečo z toho zapamätal? Skoro nič! No bolo mi jasné že cez poistenie sa jednoducho nesporí, keď som videl o koľko peňazí ma poisťovňa pripraví a koľko peňazí si za svoju „službu“ zoberie, aj keď pritom tú „službu“ nevykonáva.

Ako som písal, poistenie som nespravil cez neho, ale cez známu zo spoločnosti na tri písmenka, no už bez sporenia, čisto iba rizikové životné poistenie. Bol som rád, spokojný, pretože som vedel, že neokrádam sám seba a nepodporujem ani poisťovňu v nezmyselnom okrádaní ma.

Človek, ktorého som spoznal , stále do mňa rýpal, aby som sa zúčastnil jedného ich školenia, seminára, no bojoval som, nechcel som mať už nič spoločné s finančným sprostredkovaním… Nakoniec po pár mesiacoch som súhlasil s jeho návrhom a zúčastnil sa. NEĽUTUJEM! Nebolo to ako školenie spoločnosti na tri písmenka, bolo to iné. Preberali sa tam veci, viac detailne, viac odborne, a hlavne,  nič sa nenútilo, že toto a toto je naj a toto a toto kupujte… Jednoducho odprezentovali produkty finančného trhu tak ako sú, aké rôzne „veci“ v sebe skrývajú a čo sa s tým dá robiť. Veci podložené štatistikami, založené na pravde a nie na výmysloch! VTEDY SOM POCHOPIL, PREČO JE NUTNÉ TO ŠÍRIŤ ĎALEJ!

Veď koľko ľudí si sporí cez poistenie? Koľko ľudí jednoducho povedané prerába peniaze a kŕmi poisťovne? A prečo? Odpoveď typu aj poisťovne musia z niečoho žiť, je neprípustná! Poisťovne „žijú“ z iných vecí a netreba ich dotovať zbytočnými a nezmyselnými poplatkami. Treba radšej myslieť na seba, veď sporíte a odkladáte peniaze nato, aby sa vám zhodnotili a aby ich časom bolo viac nie? Dokonca tieto produkty (konkrétne Investičné životné poistenie) je mnoho krát prezentované ako sporenie si na dôchodok, no čo myslíte ako to bude na tom dôchodku vyzerať s takýmto produktom? Viete to? Ja áno a poviem Vám, že v mnohých prípadoch zostanú iba oči pre plač. Sú omnoho omnoho lepšie nástroje nato….

ODHALENÉ! Poriadne Vás ošklbú. . .

27.02.2017

Poplatky na poistení sú zbytočne veľké a sporenie či poistenie sa dá riešiť oddelene. Takýmto riešením viete ušetriť až 87% na poplatkoch. Z nasledujúceho sa dozviete, prečo poistenie vôbec nie je vhodné na sporenie si na dôchodok a že určite nie je vhodné ho považovať ako produkt na dôchodkové sporenie, varuje pred tým dokonca aj Česká Národná Banka (ČNB) [...]

Poisťovňa peniaze nespravuje, no poplatky si zato berie. . .

19.02.2017

Poisťovňa nie je totižto správcovská spoločnosť a jednoducho peniaze nespravuje, posiela ich „ďalej“. Ak máte v rámci vášho poistenia aj sporenie, mali by ste vedieť, že podľa definície zo slovníka je poisťovňa „Právny (podnikateľský) subjekt, ktorý má oprávnenie vykonávať poisťovaciu alebo zaisťovaciu činnosť. Môže byt špecializovaný na realizáciu [...]

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

20. rokov od vstupu Slovenska do NATO, prezidentka Zuzana Čaputová, Marián Kurilla

Garancia bezpečnosti či strata suverenity? Slovensko chráni povestný „bezpečnostný dáždnik“ z NATO už dvadsať rokov

29.03.2024 09:30

NATO presadzuje predovšetkým mierové riešenie sporov. Ak však diplomatické úsilie zlyhá, disponuje vojenskými silami pre zabezpečovanie krízového manažmentu.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 8202x
Priemerná čítanosť článkov: 2734x

Autor blogu

Kategórie

Archív